برای تجربه بهتر ، مرورگر خود را به کروم، فایرفاکس، اوپرا یا اینترنت اکسپلولر تغییر دهید.

سامانه بازگشت وجه بازار مزایده

سامانه بازگشت وجه بازار مزایده خودرو

سامانه بازگشت وجه بازار مزایده خودرو

برای نخستین بار در حوزه فروشگاهها و سایت های ثبت آگهی در صنعت خودرو، بازار مزایده خودرو ایران با ایجاد سامانه بازگشت وجه در مزایدات خود وجه بیعانه خریداران در گروههای خرید خودرو و قطعات یدکی را مستقیما به عنوان واسطه دریافت می نماید و در صورت تایید خریداران بر اساس شرایط زیر، وجه را به حساب فروشنده واریز می نماید. هر گونه تخطی فروشندگان سبب بسته شدن پروفایل کاربری آنان و پیگیری های بعدی خواهد بود.

سوالات متداول سامانه بازگشت وجه

سامانه بازگشت وجه شامل چه مواردی می باشد؟

این سامانه برای زمانی است که شما یا کالایی را دریافت نکرده اید و یا کالا با سفارش شما و یا اطلاعات مندرج در آگهی مطابقت نداشته باشد.

آیا برای بهره مندی از سامانه بازگشت وجه، باید مبلغی پرداخت نمایم؟

خیر، برای برخورداری از خدمات این ضمانت هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی شود و تمامی خریدهای انجام شده در بازار مزایده خودرو ایران، به صورت رایگان مشمول این خدمات هستند.

سامانه بازگشت وجه شامل چه مواردی نمی گردد؟

تمام کالاها وخودروهایی که در سایت بازار مزایده خودرو ایران خریداری می کنید شامل این ضمانت می شود.
چنانچه کالای خریداری شده به دست شما نرسد و یا کالا با سفارش داده شده و یا مشخصات مندرج در آگهی مغایرت داشته باشد، این سامانه تضمین می دهد که وجه پرداختی به شما برمی گردد.
موارد زیر شامل ضمانت برگشت وجه نمی شود:
– معامله خارج از سایت و پرداخت وجه خارج از درگاه های بانکی تعبیه شده در سایت بازار مزایده خودرو
– خرید و فروش کالاهای ممنوع طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین سایت بازار مزایده خودرو

آیا محدودیت زمانی برای استفاده از سامانه بازگشت وجه وجود دارد؟

بله، در صورت عدم مطابقت کالای دریافتی با صفحه فروش، خریدار 24 ساعت پس از دریافت کالا و یا بازدید از خودرو فرصت دارد تا نظر خود را مطرح کند.
لازم به ذکر است تا زمانی که کالا به دست خریدار نرسیده است و یا خریدار تایید مطابقت مشخصات درج شده خودرو را ندهد، وجه به حساب فروشنده واریز نخواهد شد.

اگر با فروشنده به توافق نرسم، چه اتفاقی می افتد؟

اگر با فروشنده به توافق نرسیدید، شکایت خود را به بخش حل اختلاف ارجاع می دهید و کارشناسان این بخش بر اساس مستندات ارایه شده، رای را صادر می کند و در صورت مغایرت کالا، وجه حداکثر طی 72 ساعت به شما مسترد خواهد شد.

کالا را دریافت نکرده ام و یا جهت بازدید فروشنده هماهنک ننموده است، چه اقدامی انجام دهم؟

پول شما در حساب بازار مزایده خودرو به امانت نگه داشته شده است.
در صورتی که کالا را دریافت نکرده اید و یا در خصوص خرید خودرو فروشنده طی 24 ساعت برای هماهنگی بازدید و خرید نهایی هماهنگی صورت نگرفت ، برای پیگیری توسط ما ، تیکت خرید و شماره فاکتور را از طریق تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.

کالا با سفارش و یا مشخصات مندرج مطابقت ندارد، چه اقدامی انجام دهم؟

در صورتی که کالای دریافتی با سفارش و یا مشخصات مندرج در آگهی مطابقت ندارد، می توانید این مغایرت را اعلام کنید. کارشناسان ما این موضوع را پیگیری و اقدامات لازم را انجام میدهند.

پس از ثبت اختلاف، چه اقدامی انجام دهم؟

در صورت عدم مطابقت کالای دریافتی با صفحه فروش، ظرف 24 ساعت مغایرت کالا را در بخش حل اختلاف مطرح نموده و در صورت نیاز مستندات و تصاویر را آپلود کنید.
شما می توانید در این صفحه به منظور حل اختلاف با فروشنده مکاتبه کنید.

اگر با فروشنده به توافق برسم، چه اتفاقی می افتد؟

در این صورت می توانید به اختلاف خود پایان دهید و برای کالای دریافتی نظر خود را ثبت کنید.
با بستن اختلاف و ثبت نظر، وجه برای فروشنده قابل برداشت خواهد شد.

بالا